မိုးေကာင္းကင္ ေဖာင္းျပင္ရဲ့ ဆိုက္ေလးပါဘဲ ေပါ့ပါးသြက္လက္သြားေအာင္
ျပဳလုပ္ထားတယ္။ ေဘးရန္ကင္းေအာင္ စၿပိဳးေထာင္ထားတယ္ဆိုေပါ့ေတာ့

Friday, September 27, 2013

JAS အိမ္မက္က်မ္း ပါ အိမ္မက္ေတြကို အဓိပၸါယ္ ေဖာ္ေမးမယ့္ အိမ္မက္ တိတၳံဳက်မ္းေပါ့ဗ်ာ

အိမ္မက္ကို လူတိုင္းျမင္မက္ဖူးပါတယ္။ သို႔ေသာ္ ထိုအိမ္မက္ကို အဓိပၸါယ္ မိသရွိသျဖင့္ ေကာင္းက်ိဳးမ်ားကို
မခံစားရႏိုင္သလို ဆိုးက်ိဳးေတြကိုလည္း မေရွာင္ႏိုင္ခဲ့ၾကဘူးလို႔ဆိုလွ်င္ မွားမည္မထင္။ အိမ္မက္မွာ အမ်ိဳးမ်ိဳး
ရွိေသာ္လည္း မ်ားေသာအားျဖင့္ကေတာ့ မွန္သည္လည္းရွိသည္။ မမွန္သည္လည္းရွိသည္။ အလယ္အလတ္
ေပါ့ဗ်ာ။ ကိုယ္အိမ္မက္တာဟာ တစ္ကယ္အက်ိဳးေပးမယ့္ အိမ္မက္ဆိုလွ်င္ ဒီလို အိမ္မက္က်မ္းေလး ၾကည့္
ျဖစ္မယ္ဆိုရင္ ေဆာင္ရန္ေရွာင္ရန္ သိရတာေပါ့ဗ်ာ။ ကိုယ့္အတြက္ အက်ိဳးႏိုင္တယ္ ဆိုက်ိဳးေတြ ျဖစ္ေပၚလာ
ႏိုင္တာကိုလည္း တတ္ႏိုင္သမွ် ဟန္႔တားႏိုင္မယ္ေပါ့။ ျမန္မာလူမ်ိဳးအမ်ားစုကေတာ့ ေဗဒင္ကို ယံုၾကတာမ်ား
ပါတယ္။ အိမ္မက္မွာကေတာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳးကြဲျပားပါတယ္ သီးေခ်ေၾကာင့္လည္း ျဖစ္တတ္သလို အေၾကာင္းေတြ
ကေတာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္လည္း အိမ္မက္ေတြ ျမင္မက္တတ္ၾကပါတယ္။ အဲဒီအိမ္မက္ရဲ့ ေကာင္းက်ိဳးဆိုးက်ိဳး
ေတြကို သိရင္ပိုမေကာင္းဘူးလား ။ က်ဳပ္ငယ္တုန္းကေတာ့ အိမ္မက္တိတၳံဳက်မ္းဆိုတာေလး ေဆာင္ထားပါ
တယ္။ ခုေတာ့ မရွိေတာ့ဘူးေပါ့။ ကဲဒီေကာင္ေလးမွာကေတာ့ ကႀကီးက အစ အဆံုး မိမိျမင္မက္တဲ့ အိမ္မက္
ကို အေျဖရွာရံုပါဘဲ။ ကိုယ့္မိတ္ေဆြမ်ားကေတာ့ တစ္ထြာေလာက္ျပရင္ တစ္ေတာင္ျမင္ေလာက္မယ္ထင္ပါ
တယ္ မရွိေသးဘူး ေဆာင္ထားခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ သိတဲ့အတိုင္းဘဲ ေဒါင္းေလာ့ခ်ၿပီး သံုးစမ္းၾကည့္ပါ။

DOWNLOAD SOLIDFILES      OR        DOWNLOAD DROPBOX LINK

1 comment:

  1. Jas အိမ္မက္က်မ္း ပါ အိမ္မက္ေတြကို အဓိပၸါယ္ ေဖာ္ေမးမယ့္ အိမ္မက္ တိတၳံဳက်မ္းေပါ့ဗ်ာ ~ Myanmar >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Jas အိမ္မက္က်မ္း ပါ အိမ္မက္ေတြကို အဓိပၸါယ္ ေဖာ္ေမးမယ့္ အိမ္မက္ တိတၳံဳက်မ္းေပါ့ဗ်ာ ~ Myanmar >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Jas အိမ္မက္က်မ္း ပါ အိမ္မက္ေတြကို အဓိပၸါယ္ ေဖာ္ေမးမယ့္ အိမ္မက္ တိတၳံဳက်မ္းေပါ့ဗ်ာ ~ Myanmar >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    ReplyDelete